اتفاقا منم الان دلم یه چایی تازه دم میخواد ولی اصلا حسش نیس بلند شم
یعنی ادم نمیتونه تواین برنامه حرفی بزنه دیگه هم نمیشه اعتماد کرد زن بروجن بود فک کنم میگفت بچم فلجه ومشکل تنفسی داره تو یه روز ۸تومن جمع کرد بعدتادروغ گفته..واون زن زابلی باباخیلی بودن الان اگه این بنده خداهم راست بگه دیگه کسی اعتماد نداره
چرا تاپیکتتو پاک میکنی؟؟
خانوماتوروخدا کمکم کنید شوهرم چند وقته براش مشکل پیش آمده بیکاره به جون بچم ذوسالشه هیچی تو خونه نداریم سرما هم خورده پول نداریم ببریمش دکتر هی گرسنشه بخدا بجز سیب زمینی چیزی نداشتیم بخوره هی گریه میکنه میگه گرسنمه خودمم بچه شیر میدم هیچینیست بخورم پول نداریم شیرخشک بخریم هی سیر نمیشه هرکی درتوانش هست اگه دوس داره کمک کنه خدا روزیتونو هزار برابر کنه به ولله که دارم راستشو میکنم لطفا هر نداره کمک کنه مسخرم نکنه گزارش نکنه
چای چون دیر دم میکشه من نسکافه ترجیح میدم میخورم میخوابم😂
آی گفتی نوش جانت مامان🫡🤣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.