اره اما کلا ب پهلوچپ خوبه و خون رسانی ب جنین بهتره،اما ۱۲ هفته ببعد نباید طاق باز خوابید
بله چرا نشه.
انگار از ۱۵ هفته به بعد بهتره طاق باز نخوابید.چون باعث میشه خون رسانی به رحم کم بشه.
اره بخاب و لذت ببر من الان دیگ اذیت میشم با اینکه شکمم ندارم
میشه آخرین تایپکمنو جواب بدید
آره بابا بعد ۲۰ هفته مراعات کنید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.