تو هفته ۸ میشه طاق باز خوابید؟

۵ پاسخ

اره اما کلا ب پهلو‌چپ خوبه و خون رسانی ب جنین بهتره،اما ۱۲ هفته ببعد نباید طاق باز خوابید

بله چرا نشه.
انگار از ۱۵ هفته به بعد بهتره طاق باز نخوابید.چون باعث میشه خون رسانی به رحم کم بشه.

اره بخاب و لذت ببر من الان دیگ اذیت میشم با اینکه شکمم ندارم

میشه آخرین تایپک‌منو جواب بدید

آره بابا بعد ۲۰ هفته مراعات کنید

سوال های مرتبط

مامان نخود فرنگی مامان نخود فرنگی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان کله گردالی مامان کله گردالی ۴ ماهگی
مامان مهدیار مامان مهدیار هفته دوازدهم بارداری
مامان کیان و تودلی 🧸 مامان کیان و تودلی 🧸 هفته دوازدهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ونهم بارداری
مامان محمدوعلی🫀 مامان محمدوعلی🫀 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ناز پسر🩵 مامان ناز پسر🩵 ۴ ماهگی
مامان اسماءوپسرکم😍💙 مامان اسماءوپسرکم😍💙 ۲ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌ودوم بارداری