غذای پرچرب خوردم خیییلی حالم بده چی کار کنم؟

۶ پاسخ

چایی
آبلیمو
آبغوره

چایی نبات

هیچی توبه کن

قرص فاموتیدین بخور زود هضم میشه

من اگه باشم نوشابه میخورم زیاد

فشارت رفته بالا احتمالا چایی آبلیمو خالی بخور

سوال های مرتبط