۸ پاسخ

مبارک باشه جوجه طلایی

منم دوروز پیش زد دخترم ولی عالی بود حتی تب هم نکرد گریه هم درحد همون لحظه ک زد فقط

استامینوفن عوض خواب آور بودن واسه دختره من برعکس عمل میکنه تابهش میدم بیدار میمونه.ازشب بیدارم که تب نکنه🥴

سلام عزیزم
پسر منم دقیقا رو پیشونیش و پشت پلکش همچین نشونه ای داره ب نظرتون میره؟؟؟

نگران نباش سبکه

نگران نباش انشالله ک اذیت نمیشه استامینوفن و مرتب بده تبش و چک کن کمپرس سرد هم بذار
اگه تبش بالای ۳۷ بود با پارچه نم دار بدنش و خیس کن میاد پایین

همچنان بیدارم و نمی‌خوابه 😫

اه لعنت به واکسن چهار ماهگی منک دخترم امروز زد دق شد 😭

سوال های مرتبط