۱۳ پاسخ

اره وقتی پوشکو باز میکنم نگاهم میفته بهش دیگه روبرومه😐

آره عزیزم من همیشه چک میکنم چون دور از جون بعضی علائم بیماری از بررسی پی پی معلوم میشه اونا که زبون ندارن حرف بزنن که چه دردی دارن
رنگ پی پی
خلط دار بودنش
آبکی و سفت بودنش
خون تو مدفوع

یه نگاه سریع معمولا بهش میندازم با حبس نفس😄

اره همیشه نگا میکنم

اره همیشه نگاه میکنم البته با نفس حبس شده🙁😂

اره چک میکنم🤣

وقتایی ک میبینی اذیته و حالش اوکی نیست نگاه کن

آره نگاه میکنم

آره نگا میکنم

اره چک کن، مخصوصا وقتایی که بجه مریضه، قرارنیست که تفکیکش کنی

همیشه چک کن پی پیشو راسته ک چندش اوره ولی بازم ی نگاه سرسری بنداز

اره من همیشه چکاب کامل میکنم بعد میندازم اشغالی 😁

کوچیکتر ک بود نگاه میکردم ولی الان نه

سوال های مرتبط