دکتر به من گفت داروی رفلاکس نباید یک مرتبه قطع بشه اصلا
دوباره پیش دکتر ویزیتش کن سرخود کاری نکن
سطح شیب دار بخوابون آروغشو حتما بگیر وقتیم داری اروغ میگیری پشتشو محکم نزن.دریچه رفلاکسش بدتر میشه. غذای نفاخ ممنوع سویا و لبنیات ممنوع ماهی اصلانخور که ۳روز باید پابه پاش گریه کنی ماهی خیلی سرده معدش خیلی سردی میکنه.و توی شیرخشک یه دوقطره نعنا یا گلاب بریز یا یه تیکه نبات بنداز که سردی شیرخشکو بگیره.حواست باشه با شیشه شیر که شیر میدی خواه ناخواه هوامیره تومعدش.پس توانتخاب سرشیشه دقت کن که هوای کمتری بره حداقل تومعدش.باد و سردی بدترمیکنه رفلاکسو.بچهای رفلاکسی هم اخرای۴ماه باید غذای کمکیشون شروع بشه و میبینی که خیلی خوب میشن.اینا تجربه ی دوستام بوده بمنم رسیده دارم انجامش میدم چون بچم عین اونا رفلاکس و کولیک داشت
دختر من رفلاکس پنهان داره
دکتر گفت رفلاکس چیزی نیست که به این راحتی درمان بشه
زمانبره
منم کیدیزول میدم
نسبت به قبلنا خیلی بهتر شده ولی کامل خوب نشده
سلام گلم شما که بچت رفلاکس داره ماهی چقد وزن اضاف میکرد ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.