۱۶ پاسخ

لطفا جبهه نگیر و نگو قضاوت میکنه اما دقیقا چی تو سرت میگذره که با وضعی که داری جلوگیری مطمئن نداری و کار به بی بی چک میکشه...چند سال پیش به زور زنها رو میبردن عقیم میکردم ..کاش برای یک سری هم دباره انجام میدادن ...بچه های بی گناهی که محکومشون میکنید به فقر و بدبختی 👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎

انگار خرابه یکی دیگه بزن
نزار باردار بشی خواهشا زندگی یه بچه دیگه رو تباه نکن لطفا

خوب بلدین پول دربیارین از گهواره

ی بار ۴۰۰برای بکی زدم نگو فیک بود

فاطمه جان یه مبلغی ناقابل برات واریز کردم

من که راحت ایودی گذاشتم

مگه قرص جلوگیری نمیخوری؟

یبار دیگ بزن

ای کاش میتونستم بهت کمک کنم

خطا داده یکی دیگه بزن

فک کنم بارداری چون دوتا خطه

توروخدا تو دیگه باردار نشو با این وضعیتت
گناه داره یکی دیگه رو وارد این زندگی کنی

یک دیگه بزن خرابه یابارداری

خرابه

خرابه بزار نیم ساعت دیگه بزن

نگو که بارداری🙄

بی بی چک خرابه گلم

سوال های مرتبط

مامان شاهان🩵شاهوین مامان شاهان🩵شاهوین ۱۲ ماهگی
مامان دوقلوهاوکیان❤ مامان دوقلوهاوکیان❤ ۱۴ ماهگی
مامان ملینا مامان ملینا ۱۲ ماهگی