۹ پاسخ

وای از کولیک و رفلاکس با هم

پسر من خفیف داشت تا 2ماهگی خوب شد

دختر من خیلی شدید داشت تا ۷صبح میچرخوندیم تا اینکه براش قطره اینفاکول گرفتم واقعا نجاتم داد‌‌‌

دختر من کم بود از ۴۰ روز تا دو ماهگی خیلی اذیت کرد دو سه روز مونده بود دو ماهش بشه خیلی یوهویی خوب شد

وای از کولیک و. فلاکس و حساسیت پروتیین گاوی باهم😭😭😭😭
امیدوار باش اما نه تا دوماه
مال دختر من ۳/۵ ماهگی خوب شد ولی خوووووب شد خدارو شکر

من بچم دوماه و ۱۰ روزشه هنوز تموم نشده 🥺

موقع دستشویی کردن هم گریه میکنن؟

پسر من دو ماه و نیم خوب شد و خیلیییی سخت بود خدایی

برا من خوب شده عزیزم ۵۰روزشع ولی از موقعی ک شیرخودمو قطع کردم شیرخشک میخوره

سوال های مرتبط

مامان گندم 🩷 مامان گندم 🩷 ۱۲ ماهگی
مامان ماه تابان مامان ماه تابان ۲ ماهگی