بچم اسفند ۱۴۰۰ به دنیا اومده کی باید بره پیش دبستانی؟

۹ پاسخ

دختر منم ۱۴۰۰ بهمن

دختر منم بهمن 1400 اصلا باورم نمیشه سال دیگه میرن پیش

امسال میره پیش ۱

امسال میره پیش یک
سال بعد پیش دو
سال بعدش اول ابتدایی

سال دگ

امسال پیش ۱ که فکر کنم اجباری نیست
سال بعد پیش ۲ که اجباریه

ای خدا پسرمنم پس سال دیگه باید بره پیش باورم نمیشه

سال دیگه. دختر منم اسفند 1400 هست😊

سال اینده

سوال های مرتبط