سال ۴۰۶پیش دبستانی .۴۰۷اول
پس دختر منم ۱۴۰۶ باید بره متولد
۱۴۰۰/۱۰/۲۵
امسال مهر
پیش ۱ میتونید ثبت نام کنید، که اجباری نیست.
پیش 1 که اجباری هم نیست از این مهر میتونی ثبت نامش کنی
پیش 2 مهر 406
کلاس اول مهر407
سلام مهرامسال ک میشه ۱۴۰۵میتونی پیش دبستانی ۲ک اجبارنیست روثبت نام کنی ولی مهرسال بعدک میشه مهر۱۴۰۶پیش۱واجباریه وحتمابایدبرن ومهرسال بعدش ک میشه مهر۱۴۰۷بچه هامیرن کلاس اول
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.