۶ پاسخ

سال ۴۰۶پیش دبستانی .۴۰۷اول

پس دختر منم ۱۴۰۶ باید بره متولد
۱۴۰۰/۱۰/۲۵

امسال مهر

پیش ۱ میتونید ثبت نام کنید، که اجباری نیست.

پیش 1 که اجباری هم نیست از این مهر میتونی ثبت نامش کنی
پیش 2 مهر 406
کلاس اول مهر407

سلام مهرامسال ک میشه ۱۴۰۵میتونی پیش دبستانی ۲ک اجبارنیست روثبت نام کنی ولی مهرسال بعدک میشه مهر۱۴۰۶پیش۱واجباریه وحتمابایدبرن ومهرسال بعدش ک میشه مهر۱۴۰۷بچه هامیرن کلاس اول

سوال های مرتبط