قسمت پختنی ها برو همه چی هست دستورش گلم
یک قاشق آرد برنج رو با نصف استکان آب جوش بده غلیظ ک شد بردار بذار سرد ک شد شیر خودت یا شیرخشک بهش اضافه کن یکم رقیق بشه بده بهش بخوره این واسه شروعه حالا اگه دیدی نمیخوره یککم نبات شاخم توش بنداز شیرین بشه، اگه یبوست شد بهش کره گیاهی هم یککم اضاف کن ، سه روز ک گذشت اگه حساسیت نداد باز بهش بادومم اضاف کن درحد ۴دونه بادوم رنده شده با همون یه قاشق چایخوری آرد برنج بریز ، بازم سه روز ک گذشت و حساسیت نداش دیگه میتونی بقیه چیزام اضاف کنی و هر سه روز چک کنی حساسیت نده مثل موز، هویج، سیب درختی و...
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.