من تا حالا فرنی درست نکرده، چطوری درست میشه ؟

۲ پاسخ

قسمت پختنی ها برو همه چی هست دستورش گلم

یک قاشق آرد برنج رو با نصف استکان آب جوش بده غلیظ ک شد بردار بذار سرد ک شد شیر خودت یا شیرخشک بهش اضافه کن یکم رقیق بشه بده بهش بخوره این واسه شروعه حالا اگه دیدی نمیخوره یککم نبات شاخم توش بنداز شیرین بشه، اگه یبوست شد بهش کره گیاهی هم یککم اضاف کن ، سه روز ک گذشت اگه حساسیت نداد باز بهش بادومم اضاف کن درحد ۴دونه بادوم رنده شده با همون یه قاشق چایخوری آرد برنج بریز ، بازم سه روز ک گذشت و حساسیت نداش دیگه میتونی بقیه چیزام اضاف کنی و هر سه روز چک کنی حساسیت نده مثل موز، هویج، سیب درختی و...

سوال های مرتبط

مامان یزدان ورادین مامان یزدان ورادین ۱ سالگی
مامان شـــاهان مامان شـــاهان ۶ ماهگی
مامان مرسانا مامان مرسانا ۱۳ ماهگی
مامان آنیا طلا مامان آنیا طلا ۸ ماهگی
مامان امیرعباس مامان امیرعباس ۷ ماهگی
مامان دوقلوها❤️🧿 مامان دوقلوها❤️🧿 ۱۶ ماهگی