۸ پاسخ

پنج ۶۷۰۰

پنج ماهگی8200چون با وزن بالا دنیا اومده

ماههای اول خوب وزن گرفته
نگران نباش بعضی وفتا بچه دچار استب وزنی میشه
بخاطر همین دوماه یبار وزن بچه رو چک میکنن
ممکن‌ی ماه کم وزن بگیره ی ماه دیگه جبران کنه
چون تا ۴ ماه وزن گیری خوب بوده نگران نباش
۵ ماهگی و ۶ ماهگی ماه خاصیه برای بچه ها چون نزدیک به شروع کمکیه
ممکن دیگه شیر براش کافی نباشه
اگه تحت نظر متخصص هستی برو پیشش اگر هم نه که منتظر بمون تا واکسن ۶ ماهگی بهداشت قد و وزن رو چک‌کنه

پسر من تولد ۳۶۰۰
۴ ماهگی ۷۵۰۰
۵ ماهگی ۸۵۰۰
۶ هنوز نبردم‌

من هنوز۵ماهگیش نبردم وزن تولد۲۶۵۰یه ماهگی۴دوماهگی۵۳۰۰چهارماهگی ۷۸۰۰

دختر من هم چهار ماهگی ۷۳۰۰ بود تا الان چهار ماه و نیمه هیچ وزنی نگرفته امیدوارم تو دو هفته ی بعدی یکم وزن بگیره

دخترم به دنیا اومد ۲۴۰۰بود پنج ماهگی ۶۵۰۰

پسرم چهار ماهگی ۶ پنج ماهگی ۶۳۵۰

سوال های مرتبط

مامان alma 👧🏻🍼💖 مامان alma 👧🏻🍼💖 ۱۱ ماهگی