۳ پاسخ

من انگار ی کم سرما‌خورده بودم‌ی کم‌زیر دلم تیز میزدو دور نافم درد میکرد بخاطر اون‌نگرانم

منم کم شده رفتم بهداشت قلبش خوب بود...گفت بیمارستان نیاز نیس چمیدونم...حرکات هستا ولی مثل قبل ن ....شما علاعم‌دیگه داشتی؟

منم همین طور اعصبامو ریخته بهم؛ حوصله بهداشت رفتن ندارن بدتر استرس میدن ب ادم

سوال های مرتبط

مامان محمد جواد 🩵 مامان محمد جواد 🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وچهارم بارداری