۶ پاسخ

تا اول ۴ ماهگی نمیخوردم ...حالا یدونه میخورم فقط یانصفه

کم رنگ بخور هرچقدر میخوای بخور

نه دکترتغذیه گفت تا۳تا مشکلی نداره ولی خیلی سبک باشه. من که یکی میخورم

تو بارداری نمی خوردم زیاد

من روزی ده تا لیوان میخورم 🥴😂

قبلا میخوردم هیچی مث چایی نمیشه😁

سوال های مرتبط

مامان سنجاب کوچولو مامان سنجاب کوچولو ۲ سالگی
مامان دو تا جوجه ❤️ مامان دو تا جوجه ❤️ ۱۱ ماهگی