۴ پاسخ

من نان کامفورت بهش دادم

من هم شیرخوذمو میدم هم شیر خشک اپتامیل اول نان بود یوبوست میشدالان نه خوبه دگتر کفت اگه نساخت ببلاک گامفورت بده

من نان میدادم یبوست شد
آپتامیل گرفتم الان یکم که میخوره پس میزنه،انگار دوست نداره،یه بوی بدی هم داره درستع؟
الان نمیدونم گیگوز بخرم یا ببلاک

مال من چرا اسهاله پس😂

سوال های مرتبط

مامان نخودفرنگی مامان نخودفرنگی ۱۲ ماهگی