مامانا روروک استفاده میکنین برا بچه هاتون ؟

۱۰ پاسخ

من که نگرفتم پای بچه رو پرانتزی میکنه

کلا اینجوریه که هرچیز جدید مد میشه قبلی رو نقد و سرکوب میکنن ، نمیدونم چرا😅
الان که واکر مد شده دارن میگن روروئک بده و ضرر داره و...
در صورتی که سالهاست همه از روروئک استفاده کردن یعنی همشون مشکل دارن؟
من که خودم روروئک گرفتم واکر بنظرم اصلا امن نبود برای بچه

اره حتمامیخرم واسش

ن گلم نگرفتم بجاش واکر شابد بگیرم

من خریدم کلی استفاده شد برای دوقلو هامم برای داداششون هست یکی هم جور میکنم واقعا خوبه اما باید سر موقعش بنشونیش

نه ضرر داره برای بچه. واکر بگیر

بستگی به بچه داره ک بشینه توش یان
بچها با هم فرق میکنن
ولی خریدنش بهتره

من واکر گرفتم نمیدونم خوبه یا نه…

نه من نگرفتم

بله من خریدم

سوال های مرتبط

مامان دیار مامان دیار هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آروین• 🥺🧸♥️ مامان آروین• 🥺🧸♥️ ۵ ماهگی
مامان حدیث مامان حدیث هفته سی‌ام بارداری
مامان بمونه واسمون🩷 مامان بمونه واسمون🩷 روزهای ابتدایی تولد