من روروئک فقط باید درست تنظیمش کنی که بچه پاش کامل رو زمین باشه
اخه واکر هیچ کنترلی روش نیست اگر بچه روش سُر بخوره واکره بره بچه هم همراش میره و قفسه سینه و لب و دهنش و فکش داغون میشه ولی روروئک حداقلش اینه دور کمر و بدن بچه حافظه و اگر پله داری تو خونه باید جفتشو خیلی مراقبت کنی که سمت پله نره
من احتمالا روروئک با اینک میدونم واکر بچه رو زودتر به راه رفتن میندازه اما حس میکنم ممکنه یهو بچه سر بخوره با سر و صورت بخوره زمین حس میکنم روروئک وسیله بی خطر تری هست
روروئک
هیچکدوم
من روروئک گرفتم استفاده هم نشدزیاد
هیچکدوم
خودمونم توی روروک گذاشتن هیچیمون نیست الان😁
هیچ کدوم رو نخریدم فعلا
ولی وقت استفادش که بشه روروک میخرم امنیت داره
هیچکدوم
هیچکدوم
اختلال در رشد و یادگیری حرکتی ایجاد میکنن
عوارض دارن
یه سرچ کن
روروئک خریدم
واکر بنظر من خطرناکه
هیچکدوم
من واکر گرفتم
در حال حاضر نظرم رو واکره،روروئک کلا نقض شده بخاطر آسیب به ستون فقرات
والا شاید هیچکدوم😂
هیچکدوم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.