۶ پاسخ

قد وزن ماهلین چنده

پولش داری بفرس

من جات بودم حتما کلاس یا مهد میفرستادم خیلی براشون خوبه پسر خودمو افته ایی دوبار میبرم کلاس مادر و کودک

اره بفرستش اگر دوست داره هم یه ساعتی تو نفس راحت میکشی هم‌خودش سرگرم میشه فقط یه حایی بفرست که تمیز باشن لعنتی من سر شپش اینا خیلی میترسم که بعد ها قراره فرهان و بفرستم غصم‌ میگیره😩
ولی کلا برای بچه های الان که میخوان برن کلاس اول باید پیش یک و دو رو برن وگرنه بعضی از مدارس ثبت نام نمیکنن

من دخترم دوسال نیمه میخام بفرستمش خیلی دوس داره خونه حوصلش سر میره

ای دلم برات تنگ شد وروجک
من نفس پنج سال بشه میفرستم حتما

سوال های مرتبط