۶ پاسخ

سزارین ک خوبه

مال من ۹۶ همچین چیزی نگفت بهم
میترسم این دکتره منو بکشه

استرس نگیر اصلا
سزارین کنی خیلی بهتر از اینه که سرش موقع زایمان طبیعی گیر کنه کج و کوله بشه

قطر سر نبنی منم ۸۵ عه
هیچی ام نگغتن بهم
شاید لگنت کوچیکه که گفته نمیشه

مال من ۸۸
چیزی در این باره نشنیدم واله 🧐

منم از اول بارداری تمرکزم روی طبیعی هست اما نهایتا باید خودمون رو بسپاریم دست انتخاب نی نی ها که ببینیم دوست دارن چه جوری به دنیا بیان

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه هفته دوازدهم بارداری