مامانا این انقباض که میگن چطوریه من نمیتونم تشخیص بدم

۵ پاسخ

شکم یهو سفت میشه و درد های پریودی میگیره فاصله هاشم هی کم و کمتر میشه

شکم سفت،درد زیر شکم، ترشح زیاد

من شکمم سفت میشد
حس میکردم نفسم میگیره
انقباض داشتم اذیت میشدم بعد خیلی کم درد پریودی یوقتایی داشتم که اخر کیسع ابم پاره شد

الان ک واسه انقباض برات زوده یه ماه دیگه

میگیره ول میکنه

سوال های مرتبط

مامان باران مامان باران ۳ ماهگی
مامان z💜💫 مامان z💜💫 روزهای ابتدایی تولد