۶ پاسخ

شنیدم میگن سوزش معده مال موها بچه حالا نمی‌دونم دقیق یانه

طبیعیه

اره طبیعیه
اسید معده میزنه بالا
معمولا شربت المنیوم ام جی میدن
به دکترت بگو شربت مناسب رو برات مینویسه

فاموتیدین ۴۰ بخوری
روزی دو تا
یا وقتی اذیتی

من توکل۴ماهگی میسوخت معدم. الان کمترشده ولی الومینیوم ام جی دکترداد دوبار از دیروز خوردم بهترشده یکمی

سلام بله دکتر دارو مناسب با شرایط میده یکم سوزش کم میشه البته سن بارادرتون بالاتر بره معده درد کم میشه

سوال های مرتبط