خانما چرا کیتام هی مثبت منفی میشن 🥲💔

تصویر
۵ پاسخ

منم همینطوری شدم منفی شد باز مثبت شد چون توی سونو دوتا فولیکول داشتم چپ و راست

بایدهرروز سریهذتایم مشخص اسنفاده کنی ادرارت خیلی رقیق و خیلی غلیظم نباید باشه ساعت چهارپنج عصرذبهترین موقست

منم سیکلم ۳۲روزس آخرین رابطم ۱۶سیکلم بوده🫠
ینی میشه

چون از دو تخمدان چپ و راست تخمک آزاد میشه

سلام عزیزم منم دیروز زدم هاله خیلی ریز زد امروز دزم‌منفی شد

سوال های مرتبط

مامان اولی🥹❤️‍🔥 مامان اولی🥹❤️‍🔥 هفته ششم بارداری
مامان حسین کوچولو مامان حسین کوچولو ۲ ماهگی
مامان کنجد مامان کنجد هفته بیست‌وهفتم بارداری