۳ پاسخ

پسر منم جدیدا اینجوری شده

رفلاکس نداره؟چون یهو اسید معده میزنه بالا خفشون میکنه دخترمنم اینجوریه انگار یهو بترسه درست نمیتونه بخوابه

اگه یهو گریه میکنه و‌زود اروم میشه رفلاکسه

سوال های مرتبط

مامان اورهان مامان اورهان ۱۷ ماهگی