۳ پاسخ

سزارین هفتمین روز بخیه مو‌ کشیدم دکترم‌ گفت از خمون روز ببندم ، شکم بند طبی از داروخانه گرفتم

من از همون بیمارستان شکم بند بستم خداروشکر الان شکمم خیلی جمع شده ولی هنوز جا داره برای مثل قبل شدن

سلام اگر سزارین هستی بعد از کشیدن بخیه ها. هم میتونی شورتی استفاده کنی هم ساعت شنی

سوال های مرتبط