اسم سلین نظرتون راجبش چیه؟

۶ پاسخ

قشنگع

منکه خیلی دوس دارم

من خیلی دوست دارم حیف دخترخالم واسه بچه اش گذاشته

قشنگه

خیلی قشنگه

با احترام قشنگ نیست

سوال های مرتبط

مامان خرسی مامان خرسی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان Lena💕 مامان Lena💕 ۹ ماهگی