۹ پاسخ

حتما با دکترت صحبت کن و تو این مدت شیرینی مصرف نکن

امروز تو کانال "بله" ام پادکست شرایط مغز جنین تو نیمه دوم بارداری رو قرار دادم
مامانای آگاه و دغدغه‌مند خوشحال میشم گوش بدید و نظرتون رو بگید.✨️🌱

آیدی کانال بله👇
@elaheghorbanpoor

ناشتات خیلی بالاس

ازمایش بده مطمعن شی

ناشتا باید بین 90 تا 95 باشه، من ناشتام 102 بود، انسولین گرفتم چون جفت خودبخود قند تولید میکنه منبعد

من ناشتا ۸۶ بود ولی بعداز گلوکوز۲۰۰ شد دکتر بهم چیزی نداد

علائمی هم دارید ؟

بله حتما به دکتر بگو.
یا متفورمین میده یا انسولین

آره عزیزم بالاس

بله عزیزم هم ناشتات بالاست هم بعدش

سوال های مرتبط

مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان بشه من(هامین💙) مامان بشه من(هامین💙) ۳ ماهگی