حتما با دکترت صحبت کن و تو این مدت شیرینی مصرف نکن
امروز تو کانال "بله" ام پادکست شرایط مغز جنین تو نیمه دوم بارداری رو قرار دادم
مامانای آگاه و دغدغهمند خوشحال میشم گوش بدید و نظرتون رو بگید.✨️🌱
آیدی کانال بله👇
@elaheghorbanpoor
ناشتات خیلی بالاس
ازمایش بده مطمعن شی
ناشتا باید بین 90 تا 95 باشه، من ناشتام 102 بود، انسولین گرفتم چون جفت خودبخود قند تولید میکنه منبعد
من ناشتا ۸۶ بود ولی بعداز گلوکوز۲۰۰ شد دکتر بهم چیزی نداد
علائمی هم دارید ؟
بله حتما به دکتر بگو.
یا متفورمین میده یا انسولین
آره عزیزم بالاس
بله عزیزم هم ناشتات بالاست هم بعدش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.