سلام دخترا من فردا میرم برا تشکیل قلب جنین تورو خدا دعا کنید

۷ پاسخ

چند هفته و چند روزی عزیزم ؟

انشالله با خبرای خوب میای عزیزم برات صلوات فرستادم

ایشالا تشکیل شده عزیزم نگران نباش
منم فردا میرم🥺

انشالله صدای قلبشو میشنوی گلم♥️🎀نگران نباش

انشاالله که سالم باشه عزیزم❤️😊
استرس نداشته باش،همین استرس هم ضرر داره برای بچه.

شما تبریزی هستین؟😊

انشاالله که همه چیز خوبه عزیزم🤍🥹

ایشالااا سالم بچت
توام دعا کن خدا بمنم بچه سالم بده

سوال های مرتبط

مامان خدادادی 🐣🫀🐣 مامان خدادادی 🐣🫀🐣 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان پسرم مامان پسرم هفته سی‌وهفتم بارداری