۸ پاسخ

برندvanamaxعالیه

من اینو میخورم شما روزانه میخورید یا هفتگی؟

تصویر

منم همینو میخورم به داروخونه گفتم بدون جیوه میخوام اینو‌ داد

منم دکترم همون اولی رو داد و گفت جیوه نداره، خودمم گوگل زدم اره جیوه نداره

اره دیگه همین بدون جیوه درسته

من اینو میخورم نمی‌دونم بدون جیوه هست یا نه

تصویر

جدیده اینه

تصویر

عزیزم تو روبیکا کانال بارداری باز کردم اگه خواستی عضو شو فقط ایدی رو تو روبیکا سرچ کن ❤️
‏sahar_dailyy

سوال های مرتبط

مامان کنجد عسلی🩷👶 مامان کنجد عسلی🩷👶 ۸ ماهگی
مامان علیسان مامان علیسان هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دخی جون
☀️☀️ مامان دخی جون ☀️☀️ هفته بیست‌وهشتم بارداری