برندvanamaxعالیه
من اینو میخورم شما روزانه میخورید یا هفتگی؟
منم همینو میخورم به داروخونه گفتم بدون جیوه میخوام اینو داد
منم دکترم همون اولی رو داد و گفت جیوه نداره، خودمم گوگل زدم اره جیوه نداره
اره دیگه همین بدون جیوه درسته
من اینو میخورم نمیدونم بدون جیوه هست یا نه
جدیده اینه
عزیزم تو روبیکا کانال بارداری باز کردم اگه خواستی عضو شو فقط ایدی رو تو روبیکا سرچ کن ❤️
sahar_dailyy
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.