۶ پاسخ

اره دیگه از چهل ب بعد جوون میگیره

خدا برات ببخشه گلم 🥰ببخشید باوزن ۴۲۰۰ چه سایز لباسی میپوشونی الان.‌.؟

گلم منم قصد دارم شیرخشک اپتامیل بدم به بچم
ولی کلا چیزی راجبش نمیدونم
باید چطور تهیه کنم
از داروخانه یا فروشگاه های ته لنجی ؟
بعد فقط با کد ملی میدن یا ازاد هم میشه گرفت ؟
بعد چه تعدادی میدن ؟
هر قوطی برا چند روزه ؟

ایده عکس ماه‌گرد
ایده عکس تولد
ایده عکس جشن دندونی
ایده عکس ختنه سورون
برای مامانای گل
شما هم عکس  ماه‌گرد کوچولوهاتونو‌  بفرستید تا برای مامانای دیگه ایده بشه🥰

لینک کانال برای عضویت
@qwer1no

اگه به همین منوال وزن بگیره اره
دخترت تپلی وقشنگ میشه

ماشاالله خوب بوده وزنش بخاطر
شیرخشکش بوده ها...من دخترم تازه ۴۲۰۰ شده شیرخودمم کم بود وزن نگرفته باید شیرخشک بدم تا وزن بگیره

سوال های مرتبط

مامان لیانا مامان لیانا ۵ ماهگی
مامان دلسا🩷✨ مامان دلسا🩷✨ ۱۰ ماهگی