خانما ازمایش تیرویید نسخه میخاد؟

۵ پاسخ

هر ازمایشگاهی انجام میده عزیزم فقط ازاد

با بیمه نسخه میخواد.
خودت بری ازمایشگاه بگی انجام میدن ولی آزاد حساب میشه.

نه همین طوری هم میشه

آزمایشگاه بری بدون نسخه هم برات انجام میده آزاد حساب میشه

بله عزیزم

سوال های مرتبط

مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان آرسام 🩵 آیسو🩷 مامان آرسام 🩵 آیسو🩷 ۴ ماهگی
مامان شاهان و لیان🥹 مامان شاهان و لیان🥹 ۳ ماهگی
مامان لوبیا سبز🩷🌱 مامان لوبیا سبز🩷🌱 هفته هجدهم بارداری
مامان حبه انگور🩵🍇🩵 مامان حبه انگور🩵🍇🩵 ۴ ماهگی
مامان پسریم🥹🩵 مامان پسریم🥹🩵 روزهای ابتدایی تولد