انومالی نسخه میخاد؟

۳ پاسخ

منم الان زنگ زدم برای سونوی رشد گفت بدون نسخه هم میشه ماما بهم گفت برم دکتر ببینم چه سونویی برام می‌نویسه ولی من به دلم نیست تصمیم گرفتم بدون نسخه برم سونوی رشد

اگه بیمه داری نسخه میخواد

من هم انتی هم انومالی بدون نسخه رفتم

سوال های مرتبط

مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان آرتا💙❄️ مامان آرتا💙❄️ ۴ ماهگی
مامان ایمان👶🏻لاوین مامان ایمان👶🏻لاوین روزهای ابتدایی تولد
مامان 🌸گل گلي🌸 و 🌼آمين🌼 مامان 🌸گل گلي🌸 و 🌼آمين🌼 ۶ ماهگی
مامان لیمو👼🏻🍋 مامان لیمو👼🏻🍋 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وچهارم بارداری