برا انومالی دوم نسخه پزشک لازمه؟

۶ پاسخ

اگه دکتر ننویسه آزاد حساب میشه و بنویسه با بیمه

آنومالی دوم برای چیه؟

ارعع عزیزم

انومالی دوم چی هست

اره عزیزم حتما دکتر باید بنویسه و مهر بزنه

بلههه

سوال های مرتبط

مامان لیمو👼🏻🍋 مامان لیمو👼🏻🍋 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جون🫰🏻🩷 مامان جون🫰🏻🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری