خانما واسه آنومالی میتونم بدون نسخه پزشک برم؟

۶ پاسخ

وای من دوشنبه باید برم چقد استرس دارم

اره من دیروز بدون نسخه رفتم

اره ازادحساب میشه بازازمرکزسونویی ک میخوای بری سوال کن عزیزم

با توجه یه سونوانتی و ازمایشات دکتر بهت میگه چ مدل سونوانومالی بدی

سلام اره من بدون نسخه رفتم البته بیمه ندارم

من پرسیدم گفتن انومالی نیاز به کدپیگیری داره

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان 𝘼𝙮𝙨𝙖𝙣❥👧🏻 مامان 𝘼𝙮𝙨𝙖𝙣❥👧🏻 ۱۰ ماهگی