وای من دوشنبه باید برم چقد استرس دارم
اره من دیروز بدون نسخه رفتم
اره ازادحساب میشه بازازمرکزسونویی ک میخوای بری سوال کن عزیزم
با توجه یه سونوانتی و ازمایشات دکتر بهت میگه چ مدل سونوانومالی بدی
سلام اره من بدون نسخه رفتم البته بیمه ندارم
من پرسیدم گفتن انومالی نیاز به کدپیگیری داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.