خانما سونو انومالی پذیرش میکنن بدون نسخه برم

۵ پاسخ

🤷‍♀️

آنومالی کلا آزاده من رفتم ۲۵۰۰ شد با اینکه نسخه هم داشتم‌ بیمه هم دارم گفت آزاده

انومالی مگه ازاد نیست

آره اگه بیمه نداری ۱۶۰۰ در میاد برات

اره

سوال های مرتبط

مامان لیمو👼🏻🍋 مامان لیمو👼🏻🍋 هفته سی‌وچهارم بارداری