خانما ازمایش تیرویید احتیاج به ناشتایی داره؟

۱۱ پاسخ

ن والا نیاز نداره من ازمایش تیروئیدمو همیشه غروبا میرم میدم

منم آزمایش میدم میگن ناشتا باشی بهتر .

توبارداری و در صورتی که قرص مصرف میکنی نه نیازی به ناشتایی نداره عزیزم

بله نیازداره که حتما ناشتا باشیدمنم تیروییددارم میگه حتما ناشتا باش

تیروئید تنها نه عزیزم نمیخواد من تازه رفتم

من الان میخاستم برم ازمایش بدم گفتن فردا ناشتا بیام

آره من امروز آزمایش دادم گفتن باید ناشتا باشی

نه عزیزم

بهتره كه ناشتا باشيد

بله صبحانه نخورین

اره باید ناشتا باشی منم فردا میخوام برم بدم اگه قرص تیروعید هم میخوری انروز نخور

سوال های مرتبط

مامان پسریم🥹🩵 مامان پسریم🥹🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان آترین و آتوسا مامان آترین و آتوسا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان داداشی مهدیار مامان داداشی مهدیار ۸ ماهگی
مامان مارشمالو🍬 مامان مارشمالو🍬 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته نوزدهم بارداری
مامان یار حضرت مهدی مامان یار حضرت مهدی ۶ ماهگی