خانما ازمایش تیروئید نیاز به ناشتایی داره؟

۶ پاسخ

باید از ۴ساعت قبلش ناشتا باشی من خودم تیرویید دارم و همیشه آزمایش میدم

تیروئید به تنهایی نیاز به ناشتایی ندارع اما اگر همراه ازمایشاتی مثل قند باشه حتما باید ناشتا باشی

بله عزیزم

دکتر من میگفت ناشتایی میخواد. میتونی زنگ بزنی از آزمایشگاه هم بپرسی

نه دکتر من گفت نیاز نیست
اگه فقط تیروئید تنهاست

بله.

سوال های مرتبط

مامان آترین و آتوسا مامان آترین و آتوسا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان داداشی مهدیار مامان داداشی مهدیار ۸ ماهگی
مامان کیارش مامان کیارش هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مارشمالو🍬 مامان مارشمالو🍬 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته نوزدهم بارداری