باید از ۴ساعت قبلش ناشتا باشی من خودم تیرویید دارم و همیشه آزمایش میدم
تیروئید به تنهایی نیاز به ناشتایی ندارع اما اگر همراه ازمایشاتی مثل قند باشه حتما باید ناشتا باشی
بله عزیزم
دکتر من میگفت ناشتایی میخواد. میتونی زنگ بزنی از آزمایشگاه هم بپرسی
نه دکتر من گفت نیاز نیست
اگه فقط تیروئید تنهاست
بله.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.