اگه غربالگری دومو منظورته ناشتایی نمیخواد
خود سونو آنومالی هم ناشتایی نمیخواد
انومالی فقط سونو داره..ازمایش نداره عزیزم
میتونی صبحانه سبک بخوری
مگه مشکلی هست که میخوای آزمایشش رو بری؟
آزمایش اگ داری باید ناشتا باشی ولی سونو میتونی صبحونه بخوری
ن.
خیر گلم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.