مامانا لطفاً همگی نظر بدید
اسم پناه یا پانیا ؟؟؟

۱۰ پاسخ

درسته پناه یکم تکراری شده
ولی پناه قشنگ تر از پانیاست

هرکدوم که به دلت بیشتر میشینه
من پانیا رو دوست داشتم چون هم خود اسم معنی قشنگی داره هم مخففش که میشه پانی معنی داره
بیشتر من و همسرم دوست داشتم پانی بذارم ولی گفتیم یکم سنگین رنگین ترش کنیم شد پانیا

بااحترام پناه ک خب خیلی زیاد شده
پانیاهم واقعا قشنگ نیست حس خوب نمیده .
بنظرم کلی اسم قشنگتر هست

پناه خیلی زیاد شده پانیای خوبه

هردوقشنکه ولی پناه خیلی تکراریه عزيزم وخیلیامیزارن

پناه

پناه😍

پناه

پناه 🤭

پناه

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۹ ماهگی
مامان آقا رهام 🩵🐣 مامان آقا رهام 🩵🐣 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان Panah💝 مامان Panah💝 ۳ ماهگی