واسه چاقالو و تپلی شدن نی نی ببلاک یا نان؟؟؟

۷ پاسخ

والا ما از نان برا بچه اولمون خیری ندیدیم برا بچه دومم اپتامیل دارم میدم ببینم چطوره

نان برای پسر من تا واکسن دوماهگی خوب بود ولی بعد اون حتی ی گرمم اضافه نکرد

من به دخترم نان میدم تو ۳۲ روز تقریبا ۹۰۰ گرم وزن داد
بنظرم همه شیرخشک ها وزن دهی عالی دارن بستگی به اشتها بچه داره
مثلاً دختر من ۳ ساعت ۴۵ سیسی تو این سن میخوره که کمه ولی همسن هاش هستن ۹۰ سیسی دو ساعت میخورن طبیعتا وزن گیری اونا از دختر من بیشتر هست

نان معده بچه رو داغون میکنه

اپتامیل من جفتو تست کردم

گیگوز

من شنیدم نان خیییلی وزن میده ولی به هرکسی نمیسازه خیلی سنگینه بالا میارن

سوال های مرتبط