من با بیمه تکمیلی آزمایش گاه خصوصی حتی 400 نشد
من دوبار دادم بار دومم در امد 90 تومن ت بیمارستان دادم
برا من درامد 600 تومن
سلام خوبین ببخشین این ازمایش برا چیه؟!؟
یک تومن
اگه بهداشت برات بنویسه رایگانه
خوش بحالتون چقد ارزون شده من بیمه اینا ندارم جای خصوصی رفتم یک و ششصد البته ازمایش ادرار هم داشتم
من فروردین رفتم با بیمه سلامت چهارصد و خورده شد
۴۰۰شد
من دیروز رفتم ۸۵۰ شد
من بهداشت رفتم رایگان بود
برا من بهداشت نوشت رایگان بود
من صبح رفتم با ادرار شد ۲۸۰
ازمایشگاه خصوصی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.