بیمارستان دولتی با بیمه سلامت تقریبا ۷۰تومن
ببخشید شما کجا انجام میدید این ازمایشو؟
من آزاد میخوام بدم فردا سه مرحله ای گف ۶۱۱ هزارتومن
من آزمایشگاه خصوصی رفتم ازاد ۱۵۰۰ بود با تامین اجتماعی ۱۳۰۰ دادم. اون موقع هنوز تکمیلی سال جدیدمون فعال نبود بعد فاکتور گرفتم پولمو برگردوند
برو بهداشت ارجاعت میده به آزمایشگاه خودشون ک رایگانه
من پنجشنبه رفتم ۵۰۰هزارشد آزاد
رفتم بیمارستان دولتی آزاد دادم ۳۲۵ تومن
با بیمه ششصد تومن
با بیمه تامین حدود 300تومن شد
من با آزمایش خون و ادرار شد ۴۳۰
من رفتم بهداشت ۵۸ تومن کلا شد رو بیمه سلامت آزادش بود ۲۰۰ تومن بهداشت آزمایش دادم
من رایگان بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.