عزیزم زردی ربطی به خورد و خوراکت نداره، مربوط به خون و کبد بچهس که نارسه اولش
والا همین عرق کاسنی رو ک میگن همه زنعموم سر دختر بزرگش خورد، دخترش زردی گرفت، ۱۰ روز بیمارستان بستری بود
سر دومی نخورد زردی هم نگرفت🤣
فقط بچه که بدنیا اومد شیر یا شیرخشک بده زود زود بخوره تا با ادرار خارج بشه اون زردی ها اگ چیزی باشه
امروز بهداشت گفت کاسنی و اینا نخوری که فایدع نداره خوبم نیست برات
به تغذیه نیست به گروه خونیه
ایشالله که زردی نداره
زردی مربوط به گروه خون مادر هست ربطی به خوردوخوراک نداره متاسفانه
ماه آخر کاسنی آبلیمو تخم شربتی اینا رو بریز تو اب بخور
من چون آب زیاد نمیتونم بخورم واسه طعم دار کردنش همیشه آبلیمو و تخم شربتی میریزم که خوش طعم بشه
کاسنی بخور خیلی خوبه من سر پسرم خوردم اصلا زردی نداشت با اینکه وزنش کم بود
چیزی که شنیدم: یکی دو ماه اخر و سردی بخوری بهتره.حتی وقتی بچه دنیا میاد و شیر بهش میدی
زردی بچه از خوردن خوراکی با تب گرم میاد
هرچی بیشتر نی نی شیر خودتو بخوره و خودتم مایعات زودتر زردی رد میشه
گرمی جات نخور عرق کاسنی هم خیلی خوبه
شربت خاکشیر عالیه
کاسنی
عناب
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.