۲ پاسخ

نباید اب بدی،بدی غذا و شیر نمیخورن دیگه
همون شیری ک میخورن ابش کافیه براشون

دکتر ماهک گفت ۷ قاشق مربا خوری میشه بدی

سوال های مرتبط

مامان ❤️پاشا❤️ مامان ❤️پاشا❤️ ۶ ماهگی