۳ پاسخ

من ساده میدم خوبه وزنش

پرونوترا آهنش بیشتره

ببخشید تو پیامتون سوال میپرسم ببخشید من شیر خشک ببلاک ساده میدم نفخ میاره چون از صبح مدفوع نکرده

سوال های مرتبط