۹ پاسخ

هنوز نه

من دختر وزن موقه تولدش ۴کیلو بود ووزنش خوب بود ولی از ۴۲روزگی شرو کردم به کمکی

انشالله از یکی دوهفته دیگ میدم

ولی بهداشت گفت بعد واکسن شش ماهگی

دکتر الین گف از ۵ ماهگی بدم ۱۹روز دیگ

هیچی.چون حوصله ندارم وگرنه میدادم روزی یه وعده ولی حسش نیس.

هنوز زوده دستور پزشک ااز بعد از واکسن ۶ماهگیه

پروفیلتو دیدم وووووی ماشالاه 🧿چقد خوشگل شده ننه دماغتو بخورم مننن🥹😘😍ما تبریزیا میگیم دادیزدیر همینو بکن توهم😂

هنوز هیچی نمیدم

من که فعلا غذا نمیدم

سوال های مرتبط

مامان نیلسو🧚🏻‍♀️ مامان نیلسو🧚🏻‍♀️ ۱۳ ماهگی
مامان ߊ߬ܝ‌ࡅ࡙ߊ‌ࡅ߭ߊ مامان ߊ߬ܝ‌ࡅ࡙ߊ‌ࡅ߭ߊ ۱۱ ماهگی