۳ پاسخ

منم بچم یکم بدنیا اومده یکشنبه میبرمش

یکشنبه ببرش

عب ندارع عزیزم ، یکشنبه ببرش
برای منم دقیقا همین اتفاق افتاد ، جمعه موعد واکسنش بود ، بهداشت یکشنبه واکسن میزد ، یکشنبه بردمش ، بهداشت هم گف اشکال نداره

سوال های مرتبط