بچه ها اب از دهان ایلیا مبره علتش چیه

۷ پاسخ

سفت شدن لثه تا دوسه ماه دیگه دندون بیارت

از دهنش آب می ریزه که بماند بچه هر دوتا دستش تو دهنشه ،الهی بمیرم معلوم نیست چقدر اذیت می شن😥

پسر منم همینجوریه

من بردم دکتر گفت بخاطر رفلاکسه

وای واسه دختر من انگار آبشار هست😅
خسته شدم به خدا تند تند باید لباس عوض کنم سینش همش یخ هست از بس لباسش خیس میشه

بچه منم اینجورییه همش جلو لباسش خیسه.بچه اولم از اینم بدتر بود

دندون فکر کنم

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۲ ماهگی
مامان لنا😍🥺🫀 مامان لنا😍🥺🫀 ۱۱ ماهگی
مامان آریا👶 مامان آریا👶 ۱ سالگی
مامان ایلیا مامان ایلیا ۵ ماهگی
مامان پارلا و تودلی💕🧸 مامان پارلا و تودلی💕🧸 هفته دهم بارداری