برا آزمایش گلوکز چند ساعت باید ناشتا باشیم؟

۸ پاسخ

۸ساعت

خیلی 🥲😅
۱۰ تا ۱۲ ساعت اگه بتونی عالیه
از اونورم بجز ناشتا ۳ مرحله خون میدی ک ۳-۴ ساعت نباید چیزی بخوری فقط شربت گلوگز بهت میدن
یه چیزی همرات ببر خون اخر و که ازت گرفتن سریع بخور
من یه بار این ازمایش و وقتی باردار نبودم دادم
واقعا از گرسنگی تمام بدنم داشت میلرزید
این دفعه گفتم حواسم باشه یه چیزی ببرم که همون موقع بخورم تموم شه بره 😅

هشت الی ده ساعت

مرسی 🌹

حداقل ۸

۸ساعت

۸تا ۱۰ ساعت بعضی از آزمایشگاهام میگن ۱۲

۱۲ ساعت

سوال های مرتبط

مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۵ ماهگی
مامان رقیه مامان رقیه هفته سی‌ونهم بارداری
مامان پرنسس🩷 مامان پرنسس🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین روزهای ابتدایی تولد
مامان دخمل✨🪐 مامان دخمل✨🪐 هفته بیست‌وپنجم بارداری