سلام عزیزان ببخشید برا آزمایش گلوکز باید چند ساعت ناشتا باشیم؟

۵ پاسخ

۸ساعت کافیه

من۱۰ساعت ناشتا بودم ۳ساعتم روتین ازمایش زمان میبره

دوهزده ساعت.غذای سبکم بخور

سلام معمولاً ناشتایی ۸تا دوازده ساعته واسه آزمایشات ناشتایی

8ساعت

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ام بارداری
مامان رقیه مامان رقیه هفته سی‌ونهم بارداری
مامان پرنسس🩷 مامان پرنسس🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دخمل✨🪐 مامان دخمل✨🪐 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان بلوبری مامان بلوبری هفته بیست‌ونهم بارداری