واسه ازمایش گلوکز چند ساعت قبل باید ناشتا باشیم؟؟؟؟

۵ پاسخ

منم فردا میرم
گفت ۸ ساعت

از ده شب دیگ چیزی نخور

اگ فردا میری ده ب بعد دیگ چیزی نخور

۸_۱۰ ساعت کافیه
حتما هم نهایتا ساعت ۸ صبح اولین مرحله رو انجام بدید
از ۹ بگذره جوابش قابل اعتماد نیست

ده ساعت

سوال های مرتبط

مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۶ ماهگی
مامان دخمل✨🪐 مامان دخمل✨🪐 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان رقیه مامان رقیه هفته سی‌ونهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ام بارداری